حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 57 تعداد دیدگاهها : 15×

اطلاعیه ها

گزارش تصویری از غرفه مؤسسه آیه های زندگی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گزارشی تصویری از فعالیت های غرفه مدرسه علمیه دارالسلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاوت تعدادی از فرزندان اسلام در ابتدای مجلس در حسینیه امام در سخنرانی نوروزی امام خامنه ای بازدید سخنگوی محترم دولت از غرفه مدرسه علمیه دارالسلام دوازدهمین جلسه انجمن فارغ تحصیلان مدرسه فعالیت تبلیغی طلاب «گروه الف» مدرسه علمیه دارالسلام در ایام ماه مبارک رمضان قربانی عید قربان سیزدهمین دوره پذیرش مدرسه علمیه دارالسلام اختتامیه مسابقات دفاع شخصی اختتامیه مسابقه صافات رمضان ۱۴۰۱ حجت الإسلام رضایی نهمین آئین رونمایی از منشورات مدرسه علمیه دارالسلام دوره مهارت تلاوت قرآن کریم برنامه ماهانه کوه پیمایی دوره آموزش تدریس زبان انگلیسی (T.T.C) ارکان نماز پاداش گوش کردن به قرآن خصوصیات اهل دنیا مستند رشد ۱۴۰۰ سومین آیین عمامه گذاری و جشن حفظ کل گروهی از طلاب مدرسه دارالسلام بیست و پنجمین جلسه انجمن حفاظ اعلامیه ثبت نام کلاس های ورزشی نگاهی به زندگی علّامه حسن زاده آملی خاطرات اربعین، سال ۱۳۹۸، قسمت سوم خاطرات اربعین، سال ۱۳۹۸، قسمت دوم خاطرات اربعین، سال ۱۳۹۸، قسمت اول کتاب صوتی چهل حدیث امام حسین(ع) ششمین شهردار مدرسه علمیه دارالسلام ثبت نام واکسن کرونا دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم مراسم روز معلم هشتمین آیین رونمای از منشورات مدرسه علمیه دارالسلام پنجمین دوره انتخابات شهرداری مدرسه دارالسلام اولین جشنواره مشترک زبان های خارجی و قرآن و عترت آلبوم خاطرات (آیت الله مصباح یزدی) تلاوت قاری بین المللی جناب آقای محمد حسن موحدی آلبوم خاطرات – دیدار با آیت الله مصباح کاروان بصیرت فاطمی اردوی جهادی ۱ (بازی دراز) وفات آیت الله مصباح یزدی

دوره های آمادگی مدارک بین المللی

شناسه : 150 26 دی 1394 - 10:12 2565 بازدید ارسال توسط :
پ
پ

CEFR Frameworkآزمون های بین المللی ESOL( English for Students of Other Languages) سالانه با شرکت ۳ میلیون نفر در ۱۳۰ کشور جهان برگزار می گردد. این آزمون ها به منظور اخذ مجوز ورود به دانشکده و یا دانشگاه، تثبیت آینده شغلی و نیز سنجش پیشرفت در یادگیری زبان بکار گرفته می شوند. بیش از ده هزار کارفرما، دانشگاه و سازمان های دولتی در سراسر دنیا مدارک ESOL را به رسمیت می شناسند.

این آزمون ها توسط دپارتمانی از دانشگاه کمبریج با عنوان Cambridge ESOL، که معتبرترین سازمان جهانی در زمینه اعطای مدارک زبان انگلیسی ویژه زبان آموزان و مدرسین می باشد، طراحی و اجرا می گردد.
آزمون های بین المللی ESOL شامل آزمون های انگلیسی عمومی، آزمون های مدارس، آزمون های انگلیسی حرفه ای، آزمون های انگلیسی عمومی و آکادمیک، آزمون های انگلیسی ویژه کودکان و آزمون های ویژه مدرسین می باشد.

گروه زبان مدرسه علمیه دارالسلام با هدف رشد بیشتر طلاب در عرصه زبان‌ انگلیسی ،  اقدام به برگزاری دوره‌های آمادگی جهت کسب مدارک بین المللی دانشگاه کمبریج نمود. همانطور که ذکر شد مدارک این دانشگاه دارای اعتبار بین المللی بوده و قابل ارائه به مراکز آموزشی و علمی مختلفی می‌باشد. آزمون‌ها و مدارک این دانشگاه به ترتیب زیر می‌باشد:

مدرک KET)   Key English Test) :

این مدرک و آزمون اولین آزمون از سری آزمونهای زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج می باشد . KET  برای افرادی طراحی شده است که دانش انگلیسی آنها در سطح مقدماتی و حداقل مهارت زبانی لازم برای سفر به یک کشور خارجی است . شرکت کنندگان باید بتوانند نکات و مفاهیم اصلی متون ساده را دریابند و در موقعیتهای عادی ارتباط برقرار کنند .داوطلبان پس از گذراندن این آزمون موفق به اخذ مدرک معتبر از مرکز آزمون زبان کمبریج خواهند شد.

این آزمون ویژه زبان آموزانی است که مهارت زبانی لازم و ابتدایی را در هنگام سفر به کشورهای دیگر دارا هستند.دراین سطح داوطلبان می توانند متون ساده،آدرسها و یادداشتهای کتبی را درک نموده و در موقعیتهای معمولی و روزمره قادر به برقراری ارتباط کلامی می باشند. این آزمون شروعی مناسب برای فراگیرانی است که مایل به پیشرفت در جهت آزمون ها و سطوح بالاتر هستند.

مدرک PET)   Preliminary English Test) :

این مدرک و آزمون دومین آزمون از سری آزمونهای زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج می باشد . PET  برای افرادی طراحی شده است که دانش انگلیسی آنها برای انجام فعالیتهای اجتماعی روزمره مانند کار و تحصیل مناسب می

باشد . این آزمون نشان دهنده توانایی فرد در رویارویی با موقعیت های نسبتاً ساده ، خواندن کتب درسی  و مقالات ابتدایی و نوشتن متونی مانند نامه های شخصی و …. می باشد . شرکت کنندگان باید دامنه وسیعی از واژگان را بدانند و بتوانند زبان را به صورت مناسب در موقعیت های گوناگون به کار گیرند .فراگیرانی که در این سطح از زبان قرار دارند قادرند به راحتی از عهده مکالمات روزمره گفتاری و نوشتاری برآیند

PET مختص زبان آموزانی است که زبان انگلیسی رادرحد نیاز جهت اهداف بسیارازجمله موقعیت های اجتماعی،تحصیلی وشغلی به سهولت بکارمی برند. دراین سطح زبان آموزان قادرند متون و مقالات ساده را مطالعه کنند،نامه های شخصی ساده بنویسندودر جلسات یادداشت برداری کنند.

مدرک FCE)  First Certificate in English) :

  این مدرک و آزمون سومین آزمون از سری آزمونهای زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج می باشد . FCE  برای افرادی طراحی شده است که توانایی زبانی آنها برای بسیاری از اهداف روزمره ( مانند تجارت و تحصیل ) مناسب است . کسانی در این آزمون موفق می شوند که به دامنه وسیعی از واژگان تسلط داشته  ، بتوانند در گفتگوها شرکت کرده و ساختارهای مناسب زبان را در موقعیت های مختلف بکار گیرند . FCE نشانگر سطح میانی Intermediate در زبان انگلیسی بوده و دارنده گواهینامه آن می تواند از آن برای ورود به بسیاری از دانشگاهها و مؤسسات استفاده نماید . از آنجا که این آزمون بر اساس شرایط واقعی زبانی تدوین شده است ، گواهینامه آن برای تحصیل یا کار مفید است .آزمون FCE ویژه داوطلبان غیرانگلیسی زبان درسطح پیشرفته می باشد که مهارت زبانی داوطلب رادرپرداختن به ارتباطات گوناگون گفتاری و نوشتاری مورد بررسی قرار می دهند.

این مدرک ویژه زبان آموزانی است که مهارت کافی در به کارگیری ساختارهای زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف را دارند.این آزمون متنلسب فراگیرانی است که قصد ادامه تحصیل و یا ورود به بازار کار در خارج از کشور را دارند و یا در زمینه تجاری ، پزشکی ،مهندسی و بسیاری مشاغل دیگر نیاز به مهارت زبان انگلیسی دارند.

مدرک CAE)  Certificate in Advanced English) :

این مدرک و آزمون برای افرادی طراحی شده است که توانایی زبانی آنها برای بیشتر اهداف مانند تحصیل و تجارت مناسب است . موفقیت در این آزمون نشان دهنده توانایی استفاده موثر از زبان انگلیسی در بسیاری از موقعیتهای اجتماعی و تخصصی می باشد . CAE  توسط دانشگاهها و مؤسسات تحصیلات عالی در بسیاری از کشورها به عنوان  مدرکی به حساب می آید که نمایانگر دانش و توانایی مناسب برای تحصیل در رشته

 هایی است که به زبان انگلیسی تدریس می شوند . تقریباً تمام دانشگاهها در انگلستان و بسیاری از مؤسسات و دانشگاهها در آمریکا، CAE   را به رسمیت می شناسند . سئوالات بر اساس فعالیتهای شبه واقعی تدوین شده اند و نشان دهنده توانایی فرد در استفاده از زبان در تمام موقعیتهای کاربردی می باشند . کسانی که در این آزمون موفق شوند قادر خواهند بود به راحتی در جلسات و بحثها شرکت کرده و به سهولت به گفتگو بپردازند . متون را بفهمند و بتوانند انواع متون از جمله نامه و گزارشهای تجاری را به راحتی بنویسند . این افراد به انواع صورتهای گفتاری و نوشتاری ، رسمی و غیر رسمی و چگونگی استفاده از آنها در موقعیتهای گوناکون تسلط کافی دارند .CAE مختص زبان آموزانی است که به میزان کافی زبان انگلیسی را برای اهداف زیادی از جمله تجارت و ادامه تحصیل نیازدارندوموفقیت دراین سطح بیانگر این امر است که زبان آموز قادراست زبان انگلیسی را بطور موثر به کاربرده و با اعتمادبه نفس در شرایط اجتماعی حرفه ای و تحصیلات عالی ازآن بهره گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.